like a boss

Åh vilken mysig kväll jag haft, vart på middag hos farmor och farfar och där blir man aldrig besviken! Söta farmor bekymrade sig över att hon inte hade nån förätt, " ja men ni får äta exttra mycket mat då " så är det alltid där.. förätt varmträtt efterrätt plus kaffe och tårta! Så vi klarade oss bra utan förätten ändå! Vädret blev ju bara så underbart nu på kvällen också, så vi satt ute i solen och åt tårta och drack kaffe! En fantastisk kväll och ett perfekt avslut på min korta men intensia semester. Imorgon börjar jag jobba igen och det känns skönt.. får vi se fall jag tar nån mer semester lite senare och försöker komma iväg någonstans! Nu ska ja ta en dusch efter min sköna springtur i det underbara vädret och sen bara ta de lugnt.. kommer nog somna tidigt idag känns det som, har inte fått alltför mycket sömn dom här dagarna! höhö ja kommer tillbaka tröttare från min semester än vad jag var innan! thats how its suppise to be.. LIKE A BOSS
 
älskar de söta små kopparna alla gamla personer alltid har när de bjuder på kaffe
 
Rulltårta med färska hallon
Min fina syster och jag♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Ja, det hoppas jag med på! Den heter En mini-shopaholic i mammas fotspår heter den. :) Kram

2012-08-05 @ 22:30:55
URL: http://bykimberly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0