aw

En sak som jag tänkte på igår när jag gick hem från jobbet och såg alla festglada partyprissar ute på kroggatan var.. vad är det som hänt? Förut var jag en av dom skrattandes människorna där som vinglade omkring i klackisar. Men sen kom jobben, men då fortsatte jag ändå med mina after works.. oftast fredagar efter jobbet. Igår var min optimala aw dag då man antingen hade väskan fullpackad med diverse festartiklar eller så ville man bara från jobbet såfort som möjligt så man skulle hinna hem och fort som attan byta om och gärna hinna dricka 2-3 glas innan! Igår efter jobbet gick jag där på kroggatan.. trött som satan, en vän ringde mig och sa hem och byt om och kom hit är på en fet fest, och jag gäspade lungt och sa.. nej jag ska hem och sova! Jag kollade lite på alla party people och log lite för mig själv.. att en gång i tiden var det jag som satt där! HJÄLP!? är det såhär det är att bli gammal? eller tråkig? Vad fasiken är det jag har blivit? 
 
Jag vaknade upp pigg och fräsh imorse iallafall, någorlunda iallafall min lilla sjuka vägrar ju ge sig.. Jag vill bara bli frisk så ja kan börja mina pw på mornarna igen och mina sköna springturer i solen!! Hepp nu ska ja dricka upp mitt kaffe och bege mig mot jobbet.. Pussis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0