Hear my thoughts in every note

Fyfan vilken helg alltså.. as bra helg med min lilla emsi. Jag har inte haft tid ( läs ork ) att uppdatera så mycket, men den har vart grym alltså.. Fredag gick vi på stan, ok det ända som inte var så bra.. finns ju typ inget på stan att shoppa nu? ursäkta men vad är det med alla kläder? Ja men lite granna hittade vi iallafall och tydligen tillräckligt mycket för att helt glömma bort att gå till resia och leta resa! haha på kvällen kom fia och johan hit och vi åt smörgåstårta och drack lite vin, sen åkte jag och emma ner till håpes och dela på en vinare där och fortsatte  sen men brasseriet, faktiskt en väldigt bra kväll på många sätt! Lördag var det bara upp igen för att åka ner till stan och göra ett nytt försök att gå till resia, men först gick vi ner till bowlinghallen för att ge linus sin present, och så solade vi också så  när vi kom till resia så hade det stängt!!! stänger tydligen 2 på lördagar vafan!? på kvällen var det iallafall 30 års fest fr linus på siam, thai buffe tårta alkohol och dans.. kvällen fortsatte på brasseriet igen! så yttligare en toppen kväll.. Igår var jag coih emma så jävla döda och låg i sängen i princip hela dagen, välbehövligt.. Nu är vi påväg igen ner på stan för att göra ett nytt försök att få tag på en resa! Vädrety idag suger balle!!!

Bilder från i helgen kommer, jag hinner inte lägga in dom nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0