update!


1. plugga menyn så ja kan den halft CHECK
2. försöka bli av med min kära gäst på hakan
3. fräscha till mig lite, ser ut som helvette CHECK
4. om det finns ork, fräscha till mitt rum lite, ser ut som helvette!!

Resten sket sig totalt! Jag låg i sängen och latade som mest när chefen ringer, och jag ska jobba ikväll igen, och eftersom jag redan latat mig så mycket innan ( och fortsatte lata mig efter ) så hann jag inte riktigt med vad jag tänkt! Inte alls faktikst, rummer ser nu ännu värre ut efter lite panikkletande efter ett linne och jaa.. kan nog var adet värsta jag sett.. alla kategorier!

Jobbet idag gick ialalfall också bra, börjare lära mig mer och mer, och idag hade vi massa att göra också.. Säger det igen, SÅÅ KUL ATT JOBBA!! jag är verkligen inte den som kan sitta hemma och må bra av det, working is my life! ska även jobba imorgon, fredag och lördag med! Lugn helg den här vecka igen! inte illllla:) Nu ska ja lägga mig och kolla på bron innan jag somnar, Fan missade ännu en onsdagsmys kväll hemma i soffan med massi och passi framför tv som visar Bron ( enligt pappa Bron i broen)

Tänkte visa er en bild på mitt fina golv / klädmatta / bombnedslag iallafall.. Känsliga tittare varnas!!!





Haha uups!! så kan de gå..
Den som vill städa säger TUPPEN JA!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0