29 / 11 i thailand

Alltså shiit helt sjukt att jag åker hem imorgon!! Jag kan verkligen inte fatta att det här var näst sista dagen, att det är sista natten, sista frukosten och sista dagen i thailand här imorgon. På ett sätt ska de bli skönt att komma hem, träffa vänerna och familj igen, men jag vill ju inte lämna det här paradiset! Vore så myclet enklare om mitt hem kom hit istället, då skulle allt va mycket bättre!
Dagen idag har vi tagit tillvara på till fullo iallafall, heldag på stranden men as mycket stek a la hard core.. Jag kan ju säga att det var inte det smartaste jag kunde göra iallafall, jag har kört rätt mycket utan solkräm nu på sistone min idag ser jag ut som en tomato i ansiktet.. Haha hoppas det lägger sig till imorgon! Sen så var vi ute och käkade och gick på marknaden. asså imorgon vid den här tiden så är ja påväg till flygplatsen, eller redan är där! Sen väntar min långa ensamma resa hem! Imorgon ska vi till stranden en sista dag iallafall sen hem och packa, vi har redan börjat packa här så de ska nog inte ta sån lång tid! Nu är det sova som gälle, får njuta rejält av min sista natt här i hotellsängen med en sparkandes neo bredvid mig.. Puss och godnatt =)
Jag fick sitta på hedersplatsen i tuk tuken idag, har alltid fått setat bakofram på det minimala sätet, nu blev det åt rätt håll i det stora sätet:)




min klassiska lunch / middag.. nudlar med biff eller kyckling


Neo med dagens sandslott, och majsmannen som grillar våra majs därbak




Linus med en av alla hans öl..






Johan verkar tycka det är extremt kul att åka tuk tuk


Neo på ballkongen


Neo och hans "lilla" portion


Vid maten nu ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0