23 / 11 i thailand

hejhej, idag har vi legat på stranden som vanligt! vädret har varit kanon som vanligt och vi ha det bra som vanligt! haha känns som jag nästan skriver samma sak varje dag! Vi var allihoppa på ap stranden idag igen, och badade massa solade och spleade strand tennis, och läste min bok såklart.. True blood böxkerna är ju bara SÅÅÅ BRA!! läs dom! Idag passade jag och Moa även på att ta massage, 1 timme för 300 bath! får man unna sig ibaldn tycker jag! men jag tycker att det kändes som dom skrubbade bort all färg, eftersm vi var på stranen kom det ju sand när man massera vilket kändes som dom drog bort all hud! haha
Nu ska vi vila lite här hemma, kl är snart 6 här och jag måste definetivt vila idag för jag har inte sovit alls bra inatt.. dels pga av Neo som har rört sig som fan och legat och sparkat mig typ, och dels för ja har börjar fått ont lite i halsen. Så nu är det sova lite som gäller och sen fixa sig för kvällen, ikväll planerar vi att gå ut, vilket etyder att Neo ska sova hos mormor, om det är ok med deras hotell det vill säga... Sen imorgon är det stranden igen!:)
Dom går omksring och säljer grillade majskolvar på stranden






matdags!




medans vi fick massage fick neo också massage


vi hittade en till apa idag på väg från stranden


boysen påväg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0