20 / 11 i thailand

jag vill börja med att gratta min älskade mormor som fyller år idag och som även befinner sig i Thailand här med mig!:) Dagen började vi på stranden, eller för min del började den uppe vid poolen i väntan på dom andra.. Men annars var vi på stranden hela dagen idag igen, det blåste rätt mycket idag vilket resulterade i AASS stora vågor!! Så jag badade inte sådär överdrivet mycket idag, men dom andra badade en hel del. Jag passade även på att ta en skön strandpromenad idag efter maten, såå skönt att röra på sig lite! På kvällen så var vi ute och käkade på en fransk restaurang, meningen var att mormor skulle välja restaurang för att det var hennes dag, men vi tog nån mysig resturang som vi hittade, maten var iallafall super god, och hör och häpna mormor BJÖD!! på sin födelsedag.. haha störd snäll mormor! Det dracks champange och hela faderittan..
roligast idag var när dom kom ut med champangen fick min kusin johan, 20 år inget champangeglas men min kusin Moa, 12 år fick det!!
Och sötast idag var helt klart hundvalparna vi hittade på stranden!! VÄRLDENS SÖTASTE jag loooooovar!!! GEMIG:)
Det börjades itid med öl för födelsedagstanten!!






VÄRLDENS SÖTASTE!!!!
















Man kan ju undra vad det här hotellet är till för!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0