YOU GO, ERIC!!

Och hur bra var inte snygg-eric igår då? 3a i eurovision är fan galet bra! Fast han var ju typ bäst och skulle ha vunnit tycker jag.. ifs så kollade jag bara på ungefär 6 bidrag men av dom va han bäst!! och att han slog storfavoriterna var ju suuper!! Så jävla bra iallafall, festen igår var också kul! Träffade mycket roligt folk! Hann även med harrys och håpes på kvällen, sen var det dags för sängen! Och som jag sov! Jag vaknade inte först 12 idag, och det var första gången jag vaknade!! jag brukar alltid vakna massa gånger på morgnarna.. Men jag mådde fakikst bra när jag vaknade! bättre än vad jag förtjänade om jag säger så, det måste vart hamburgaren på corner inatt! Men ändå har jag bara legat hemma och vart rastlös till 1000 idag! Men nu ska ja ta en liten prommis med Anton och sen inviga slagstaglass för året!! Sen får jag se vad som händer senare!


Vill du gifta dig med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0