Starka röror

natten är ung och jag ligger vaken.. Otippat att jag inte sover? När jag sover på dagen så får jag fan skylla mig själv att jag inte kan somna på kvällanra, jag har ju bara mig själv att skylle och det är jag som kommmer få sota för det imorgon också, när ja ska upp skapligt och träna osv.. Påtal om något helt annat så är jag lite som Björn G i singel och helnöjd ni vet, när han gör starka röror? Sånt man inte kan göra om man har parter.. Haha ne ok kanske inte, men däremot tänkte jag informera er om en god röra som jag åt idag som är supergod på mackor! Ready or not.. here it come.. Keso, sambal olek och sallladsgurka! låter inte så gott kanske men det blir super gott, bara hälla i lite sambal i keson ( inte för mycket eftersom det är så starkt ) sen skär gurkan och lägg i. Mumms i say!! nej nu blire lite kvarteret skatan sen soooova! nattti


Ser kanske inte så gott ut, men det är värt en chans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0