seriöst?

En sak som jag trodde jag hade klart för mig var att när jag kom hem från de då varma sälen skulle komma hem till ett ännu varmare eskilstuna.. nästan sommarvärme! Men vad möts jag av? Kyla och snö!!!! inte ok. Visserligen så är de förmodligen dåligt väder i sälen med, och visserligen hade ni ännu bättre väder här än jag i sälen.. men ändå, det är still kallare här en det sälen jag lämnade och det känns bara fel! Idag har jag träffat söta madde på stan! Vi käkade på ming och satt kvbar där ett bra tag för de såg så kallt ut där ute, sen förfyttade vi oss till waynes, åh min älskade soyalatte med hasselnötssmak!! sen hann vi även gå en sväng på stan! sen har jag även tränat idag.. trots min förkylning/allergi och det gick fint! jag är typ världens otränade person just nu men de ska de bli ändring på. Något som är kul är när jag tränade så¨tokringde min mamma mig, så jag ringde upp när jag var klar och hon svarar "vart är du??" jag sa då att jag tränade varpå hon säger "Ja vi visste ju inte vart du var.. du har ju inte skrivit nån lapp eller nånting!" Haha mamma jag är 20.. I dont do lappar!! dessutom borde jag väll få försvinna en sådär en och en halvtimme från huset innan paniken bryter ut? Med tanle på att jag vart borta i 5 månader! haha imorgon ska ja iallafall träffa hanna för en frukost på¨stan och massa mys! en evighet sen jag träffade henne känns det som!! nu blir det lite kvarteret skatan (vilket jag lever för just nu) sen sova..

Dagens outfit..


Haha ne ok kanske inte.. men kunde ha vart dagens drömoutfit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0