Oh thank god, it's friday..

Hej mina söta läsare! hoppas att allting är bra med er.. Med mig är det bra jag har varit på stan med madde och käkat lite lunch på papas tapas, nu är jag hemma igen och tänkte snart ta och träna lite. Men sen?? ja sen.. jag har inte den bleksaste vad jag ska göra ikväll!! Ingen aning! Mamma och pappa lämnar mig för att spela bowling och ut och käka med gamla lagets föräldrar. Alla andra gör typ saker / vill inte göra några saker.. så här är jag helt by my self, och vet inte vad jag ska göra! På ett sätt ska det bli himla skönt att jag åker snart (3 veckor idag) För där vet jag att jag inte kommer ha den här rastlösheten!! Där har jag folk omkring mig, på mig 24/7, kan va till fördel men även nackdel, men dom är ändå där! Och nu när jag är van med det så vill jag bara härifrån när jag är hemma i princip, jag klättrar på väggarna av att bara vara hemma en dag.. Och det är inte så att jag int egillar att vara hemma på så sätt, utan kompisar det har jag gott om! Men när jag är hemma nu, och alla andra lever så utspritt kan de va svårt att få tiden att passa ihop. Och såhär har jag levt förut, och klagade inte då. Och om jag skulle skaffa ett jobb/ börja plugga så skulle jag trvas bättre här.. Och som vanligt kommer jag ingenstans med mina dom hä rinläggen jag försöker förklara hur jag känner! Men det är så det är.. typ! Jag hoppas något roligt kan dyka upp för ikväll, för jag känner inte alls för att sitta ensam hemma och inte göra ett piss!! jaja träning nu först ialalfall..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0