kul, kul match!

Nej men fysjutton vilken vm final!! Första perioden var ok, andra bra med undantaget målet dom släppte in med 7 sek kvar, men 3an ska vi inte ens tala om.. dom skämde ut sig, förnedrades av finland!! 6-1 i en vm final är allt utom ok!! visst vm silver är inte så himla dåligt häller, men det svider ju ändå, speciellt när man blivit så utklassade!! det är nästan som att det känns bättre med brons, än silver.. för då går man ut vinnande och inte förlorande.. jaja skitsamma! grattis så jävla mycket då Finland!!

Promenden med Anton gick bra, kul att träffa henne igen och catcha up lite vad som hänt här hemma, vi åt slagstaglarre som var lika god som vanligt, en kex och chokladsnäcka..mmmm!! Sen har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på skit jävla hockeyn!! Strax väntar sängen, och hoppas på att jag kan sova trots att jag sovit idag på dagen.. hoppas alla haft en bra helg, min har vart kanoners förutom hockey-skiten nu på kvällen.. nej jag är inte alls bitter eller så..



En regnbåge skymtades fram nu på kvällskvisten iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0