jag minns varenda scen ifrån vår film

Natten idag var intressant sov oroligt som fan, inget ovanligt kanske men idag kändes det himla konstigt, som om att jag sov men ändå inte sov! Jaja whatever jag tog en liten sovmorgon idag iallafall, sen satte jag mig i ute i solen igen och läste! Jag bara älskar min bok elsas mode! Om ni inte läst den läs den!! Meningen var att jag köpte den till Norge men kunde inte hålla mig! Idag förökte jag vara lite försiktigare, och hade ett linne över mitt tomat-färgade bröst.. Och solkräm.. Sen var jag på stan med syrran iallafall och vi fixade lite inför norge och present till pappsen och så vidare.. Vädret idag har ju vart så jävla bra.. sommar-värme.. om man bartser från all jävla blåst! den har inte vart kall men bara himla irri!! Nu ropar mamma att maten är klar.. Pussss


Hade på mig mina egenpimpade shorts!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0