dance, dance, dance

Nu ligger jag i sängen efter att ha vart iväg och tränat lite, och duschat såklart! Men jag körde rätt mycket mage idag, och fy satan i gatan vad det bränndes alltså! så hoppas på lite t-verk imorogn för att visa att de tagit nått! Men som sagt så fick jag lite införskaffat idag, och jag tänkte visa det, och hur jag skulle kunna matcha det.. oftast när jag shoppar shoppar jag fets kläder, vardagskläder kan kännas lite tråkigt på nått sätt, fast när jag var i uppsalla handlade ja nog mest inte festkläder.. ajja skitsamma här har ni några outfits iallafall... vad  tycker ni om den nya designen föresten? Tröttnade på den gamla mörka, in med vitt och våååår!!


nytt rosa linne, rosa/beige-ish klänning och nytt halsband


Blommig byxdress
Svart långklänning

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin byxdress!! vart är den ifrån? puss

2011-05-24 @ 15:14:20
URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0