I taxin i trappen i hissen i hallen Jag faller



Såhär går det när man får för sig att stå påhänder dyngrak på en efterfest!! Jag tror jag kommer kunna skratta åt det här hela livet för de är så jävla kul!! jag har gråtit av skratt idag åt det här filmklippet.. JAG GJORDE EN VOLT!! haha kvällen igår var iallafall as kul, dagen idag har vart mindre kul! haha jag var helt död sen har jag jobbat 17-22.30 och vi hade gansk amycket att göra.. jag ville bara sova, typ!

Imorgon kommer de va alot to do i think!! 5 båtar kommer en av dom queen mary som har vart en av världens lyxigaste kryssningar! funderar på fall ja ska sno en liten jolle och försöka ta mig in på båten! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0