yoyoyo

vet ni? jag har så ont i mina fötter!! dom skriker dom vill vila.. men iche.. upp och hoppa i dom i skor som måste vara 100 år gamla.. jag lider! Jag är trött, och utmattad.. jag behöver sömn! mycket sömn.. fullt idga på jobbet över lunch med minus 3 servitriser. Men ja det är kul att jobba, men det är så låna dagar och mina fötter eller jag hinner inte vila.. vill nån ge mig ett par nya fötter? eller typ skor.. man blir rätt trött av att jobba runt 12 timmar om dagen. imoron börjar jag inte först 12 så då jävlar ska jag tvätta håret.. ni vill inte ens veta när jag tvättade håret sist.. ÄCKLIGT säger jag bara!! Nu ska äckliga jag ner till emmas säng och kolla film.. Myspys vaaa??  hoppas ni har de fint där hemmmmma! Pussss och kram då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0