time of my life

hej hej, jag har det så himla kul och mysigt här hemma, så otroligt mycket att göra bara men så kuuuuul! Igår så var jag på stan med mamma ett tag, sen mötte jag upp hanna och fia för en fika, satt och snacka skit och så.. sen hem för at fixa sig för grappa på kvällen, god mat och trevligt som vanligt sen möta upp pine och satt och snacka skit med henne resten av kvällen igår! mycket bra dag.. och jag kom i säng lagom till 3 sen imorse upp och fixa sig kl 9 för att sen åka ner på stan igen med mamma och fia ett tag, fixade massa saker till jobbet och så sen nu har jag vart hemma ett tag och fixat mig för nu ska ja strax iväg och kolla innebandy, herrarna och mina underbara tjejer splear se ikväll är det innebandy fest på harrys!! som sagt fullspäckat! och som ner ser på bilden har jag fått upp ett litet tält på mitt rum.. vet inte fall mamma och pappa tycker att jag kunde sova i den också om jag ville.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0