innebandyfesten 2011

hallå hallå, jag tänkte skriva lite om innebandyfesten i lördgas. den var väldigt trevlig och jag ångrar inte alls att jag åkte hem till den. Nu sitter jag på bussen påväg tillbaka och helt ärligt har lite ångest.. men det är en annan femma. Jag och syrran var ju och kollade match innan så det blev lite stressigt att åka hem och fixa sig och så, men vi han dricka lite ialalfall men jag var inte alls så full jag brukar vara när man kom till innebandyfesten, inte ens i närheten men det var inget man inte kunde göra något åt där! så ja i slutändan blev det lika mycket som det brukar bli! hehe dte bjöds på taco minglades runt rejält sen blev det dans resten av kvällen och ett fullproppat harrys! Som sagt så hade jag jätte jätte treligt och det var kul att träffa alla där hemma igen.. nu är det bara 12 veckor kvar tills jag kommer hem igen!:)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sen har jag inga fler bilder från ressten av kvällen för min kamera förvsann hem med min syster!!:)


Kommentarer
Postat av: Bilalerica

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-12-28 @ 16:56:49
URL: http://bilalerica.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0