tomteland

Återigen som alla helger jag kommit hem fårn jobbet är jag sååå slut Ajjj min kropp säger jag bara, lugn kväll men väldigt olugn natt måste jag säga. Annars idag har jag haft en jätte mysig dag med lite julpyssel, syrran, Johan och Neo var här och vi bakade julgodis, och fixade pepparkaksland! Sen började jag jobba kl 4. kan lägga upp bilder på julgodiset senare för nu är jag så tröttt och ska soooooooova! later!!
Tomteland! haha snacka om att jag och min syster är ja vad ska man kalla oss, tradiotionare!! Mamma och pappa fixade tomteland iår och när vi går och kollar på det säger börjar vi fixa om och ba "men va gör den här här, de ska ju vara här.." eller "med vart är dom 3 syskonen som brukar stå här.." eller men hallå, vart är tomtefar och tomtemor då??" haha ni förstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0