someone like you

Haha varje gång jag bara ska ut och käka på grappa så slutar det med utgång! Tanken är att ta ett, kanske två glas vin till maten men man slutar alltid på samma sätt på harran ändå! Jag hade jätte mysigt med Angelica iallafall, tusen tack för middagen kära du!♥
Maten smakade lika bra som vanligt, helt jävla fantastiskt sjukt goda pizzor alltså! Igår skulle vi va lite spontana och ta nån vi aldrig testat förut, haha det ha vi vart dom senaste gångerna nu, så nästa gång blir det en gamal favorit. Jag tog kyckling pizzan iallafall och ja, helt klart godkänd! Ja sen gick vi vidare till olearys, till royal och till sist brasseriet. Fast jag drack faktiskt inte så fasligt mycket ändå, och det tackar jag mig själv för för jag mår bra idag! Jag skippar träning idag dels pga min kropp som bara suger just nu, och dels av utgpngen igår. Men ikväll ska ja åk aoch träffa Hanna och Fia, vi ska köpa hem mat och sen bara mysa i think!:)
fina angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0