nyår i sälen

Usch jag känner mig bara sämre och sämre ju mer dagen går.. har verkligen inte tid att bli sjuk nuuu!! Men en bra sak att se fram emot som fan iallafall är att jag ska fira nyår i sälen iår igen! Åker upp med Volvo Emma och hennes kompisar som också jobbade i sälen förra året och vi ska festa till det rejält det nere tror jag! höhö kommer bli så jävla kul, och hälsa på gamla cheferna och de andra man träffade där!:D Wooho sälen here we come ( om 3 veckor ) nu ska ja kura ner mig i sängen med te och true blood och försöka kurera mig, kan inte nån ge mig vampyrblod hallå? de läker ju allt och man blir ju super frisk och stark!! typ
Bild på mig och Emma ( inte samma emma ja ska upp med ) men denna Emma är där uppe som ja ska träffa♥
PS Sådär blek ska jag inte va det här nyår!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0