i'm a sucker for this

ÅHHH idag på rösta såg jag det här stället! och huuur glad blev jag? Som ni läst tidigare så är ja en jävla nörd som kollar på julkalendern, men det tycker jag hör julen till.. Det är 2 julkalendrar jag missat uner mina år och det var mellan perioden jag blev för gamal för att gå upp på morgonen för att titta på den den, och innan det började visas på svt play! Men hur som hällst så fanns det ju så många bra julkalendrar från när man va liten! Och jag ville verkligen köpa allihoppa! pelle svanslös liksom!! och jul i kuparaum!! jag dog lite där..
Annars idag så har jag och mammsen gått på tuna park och stan. Jag vakade upp med halsont imorse och det suger lite grann. vill inte bli sjuk nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0