dan före dopparedan

Jag önskar att jag kunde säga att jag är ordentligt utvilad idag efter en skön natts sömn.. men så är inte fallet, denna natt var exakt som dom andra nätterna och jag får helt enklet vänja mig vid sömnlösa nätter.. Men idag så ska jag försöka bortse från det, och det faktum att min förkylning bara blir värre och värre för idag är det dagen innan julafton!! Vilket betyder att det är JULAFTON imorgon och jag vet inte hur länge jag längtat till det :D
Nu först blir dte ner på stan och fixa det sista inför imorgon, sen jobb ikväll, sen inatt ska jag sova hemma hos min syster för att göra allt så lättast möjligt för imorgon blr det julfrukost hos mormor.. sen fixa med maten hela dagen, och kl 3 kommer släkten och så ska vi kolla på kalle! Åhhhh längtar och de blir bara mer och mer paket till mig inne i rummet undra va ja ska få!!!:D
Förra året fick jag den här ringen av mina syskon som jag jämt har på mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0