1 december
tillbaka i kina

Det första jag gjorde var att gå och köpa en vanilia soya latttehj och så har jag nyss slagit mig ner på mitt fantiskt sköna chillsälle. Kl är nu 8 här i kina och jag har 5,5 timmar att slå ihäl.. Skönt att jag hängt på den här flygplatsen innan, i 8 timmar närmare bestämmt, jag och den här flygplatsen är lite utav bästa vänner nu, kan den utan och innan.. Haha känner mig nästan som han i the terminal, ni vet filmen om rysken (tror jag?) som är fast på en flygplats i USA förstom att jag är här kanske 6 timmar medan han var fast i några dagar? veckor? jaja skitsamma
Flygresan hit gick bra iallafall, men det var ett mindre plan än sist och det var FULLT!! så jag kunde inte ligga ner utan fick nöja mig med mitt lilla säte, men lyckades nog sova lite iallafall för resan gick oväntat fort. Jag kan ju aldrig riktigt somna ordentligt på plan men ja slumrade nog jävligt bra iallafall! Nu väntar en ca 9 timmars lång resa hem sen och då hoppas jag att jag får mitt eget säte, eller rad rättare sagt, säta har jag änsålänge aldrig behöft dela med någon.
Nej nu ska ja läsa lite i en bok jag fick låna av min kära kusin, jag läste ut alla mina och hon hade läst ut den här så då började jag läsa den istället. Genom dina ögon heter den, och är skriven av författaren som skrev twilight. Kan va så att det dyker upp ett och annat inlägg här i brist på något annat att göra, facebook funkar ju som sagt inte här i peking oh det suger hästballe kan jag säga.. Hoppas ni sover fint därhemma:)
LÄÄÄNGTAR TILL NÄR JA LANDAR PÅ ARLANDA OCH FÅR KRAMA OM MIN MAMI OCH PAPI!! därför jag är så glad nu!! Pepp pepp pepp!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0