sol sol sol

hej hopp, jag är ledig och det är fint väder!! vilket betyder att jag snart ska ut och sola lite och njuta hela dagen! Men först ville jag uppdatera lite här så ni vet vad jag gör här.. Igår jobbade jag, och det var VÄRSTA dagen ever tro mig! Så många gäster med 1 kock och 2 servitriser, varav den ena (Bea) fick hoppa in i kallis och göra massa toast skagen och räkmackor och grejjer.. Vilket betyder att jag var ensam servitris på typ 111 bord! nej nu ska vci inte överdrica men jag hade typ 10 bord och hälften hade inte beställt, och det tog aldrig slut! Vi hade äver 100 lunchgäster! Vi överlevde iallafall, men fan vilken dag! Efter jobbet var det bara hem byta om och sen iväg till ett ställe som heter fågelboet där vi hade fonduekvälll. Mycket mysigt ställde faktiskt, inte många bord alls, påminde lite om våran gamla sommarstuga faktiskt.. efter det blev det harrys såklart! var nog näst sista söndagen på harrys här i sälen! Det var iallafall en himla intressant promenad hem kan jag säga! Först typ badade bea i bäcken.. sen fick vi för oss att vi skulle ta en genväg hem nu när snön smält så pass mycket. Sagt och gjort, vi kom hem dyngsura!! det var mycket snö i skogen, och vattendrag! Dessutom råkade vi svänga in i skogen lite för tidigt så när vi såg ett hus märkte vi att vi var helt fel men hade ingen aning om vat vi var.. så vi fick chansa lite och gick in i skogen igen! Vi hittade hem tillslut och blev överlyckliga!! Nu ska jag ut i solen iallafalll! Pusss hej med er..








Bea Ramlade i bäcken




Påväg ut i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0