some shopping..

Finally har jag tagit mig tiden att fota det jag köpte! känns som jag missat endel saker för det känns jävligt lite mot vad dte kändes i fredgas, men i let you know om jag kommer på något mer!:) Så det här plus skorna jag visade i fredgas var det jag fick med hem..


Skjorta från Cubus och randiga snygga leggins från vero moda


Partyväska (stor och bra) från vero moda och skön tunika från MQ


Snygga t-shirts gråa från vero moda och den svarta från cheap monday


Båda t-shirtarna har snygga ryggar gillar den från cheap monday att den går ner lite lägre i ryggen


Dessa snygga pumps från scorette.. köper inte pumps så ofta för de blir oftast förstora för mina föttter, men dessa hitttade jag i st 35, perfekt for me ;)


Som sagt det här var det som jag hittade i mitt rum(bombnedslag) och tror jag fått med allt, har redan invigt endel av grejerna, Tunikan från MQ de randiga leggingsarna från vero moda och skorna från din sko var en snygg kombo!!

Over and out :)

Kommentarer
Postat av: N

Du köper inte pumps ofta? Nooo.. synd. Jag tycker att pumps är hur sexiga som helst. De verkar framhäva dina vadmuskler rätt bra också - mums på det! ;)

2010-12-06 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0