helllo new life

japp idag har jag börjat mitt nya liv! ett liv fullt med träning och nyttigheter, självklart kommer jag att äta massa smaskiga onyttigheter också, men bara på lördagar eller undantagfall. Jag brukar vanligtvis leva så men efter den här sommaren så tränar jag inget och äter onyttigt hela tiden.. Men det här är ingen pest och pina för det, jag tycker om att träna, och mår bra av det så det gör jag med glädje. Och då kan man få unna sig den där lilla (200 gr) chokladkakan när man vill egentligen. Jag är ju faktiskt en sucker för choklad..

Nej men det här känns skönt att ha träningskort fixat nu, så om jag inte har något att gör apå daganr akan jag bara dra iväg och träna en sväng! japp japp jag är glad! Nu jävlar ska valisarna bort. wohoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0