en dag i västerås

Helllo, idag har jag vart i västerås hela dagen med syrran och hennes klasskompisar, ytterst trevligt! jag hittade enhel del också! Så mycket så jag skämdes för att visa allt för mamma!! Men riktigt nöjd är jag! Hade öppnat ett nytt varuhus där, igor! så himla mycket folk men fina erbjudanden, sen var ju självaste sean banan där, klart jag stod längst fram och skulle ha autograf!! NOT!

Efter shoppingen så åt vi taco här hemma hade bjudit hemm fia linus och neo sen iväg och kolla på herrarnas seriepremiär! Dom vann på sadden för dom intresserade! Nu ska ja lägga mig och tagga till mig egen match imorogn! SÅ JÄVLA NERVÖS..




dom här skorna fick jag med mig hem idag bla.. visar mer imorgon för nu orkar jag inte! Skrona var inte dom jag hade tänkt mig men dom var slut i västerås och eskilstuna så det fick bli några liknande istället! Gillar dom med :)

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

jättesnygga boots!

2010-09-25 @ 14:33:11
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: annirene

vilken tur att man inte åkte till västerås nu i helgen då! jag och en kompis tänkte spana in nya gallerian när lugnet lagt sig lite :)



snygga skor förresten!

2010-09-25 @ 18:59:44
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0