My birthday

Först och främst vill jag tacka alla, som gratulerat mig och alla som gjort min dag! Har haft en jätte trevlig födelsedag. Jag började med att slappa framför greys ett tag( är helt besatt) sedan fixade jag lite inför fredagen. sen mötte jag upp söta Hanna för en fika på stan, Hann även träffa Ankan en snabbis och fick en present:). Ikväll har jag varit ute och ätit på thai classic med min familj och det var jätte gott och mycket trevligt. Fick även en present där också! hihi älskar presenter.

Imorgon bär det av till systemet för storshopping av alkohol. Och har även mycket annat att göra, städa rummet, sola, handla mat till fredag, träna, PEPPA PEPPA PEPPA!!








Goda glassar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0