it's just hair

Vilket väder vi fått va? vem har gjort vad för att reta upp vädergudarna såhärmycket? själv har jag legat hemma hela dagen, taghit ett skönt bad kollat lite på greys, men nu måste även jag ut i ovädret.. Stan och Angelica väntra.. men vi kommer nog bara sätta oss på ett mysigt fik och gotta i oss varmt kaffe.. höhö

På stan måste jag också boka tid hos frisören, och där kommer problemet.. jag vet int evad jag vill göra med mitt hår!! Vill göra någonting, en förändring men mitt hår är heligt för mig och jag gör alldrig några stora förändringar.. Men funderar på att färga det ialalfall och då skulle jag behöva eran hjälp! Jag har haft många h¨årfärger genom toderna och här har jag kort på 4 av dom och då skulel det vara jätte snällt om ni kunde tycka till vad ni tycker..



Så svårt kan det väll inte vara att lämna en liten kommentar.. eller :)?
I NEED YOU HERE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunt med blonda slingor :)

2010-11-09 @ 16:39:26
Postat av: Sofia

bild nummer 3:)

2010-11-09 @ 21:35:51
Postat av: Anonym

ljusbrunt med lite ljusa slingor =)

2010-11-10 @ 18:15:43
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0