Skönt bad

Jag känner att jag behöver ett varmt och skönt, avkopplande bad just nu! Känns som jag är så stressad och uppe i varv hela tiden att jag inte vet vad jag ska göra, sovit jätte dåligt på flera nätter men ändå kan jag inte somna om kvällarna.

Börjar få lite resfeber nu, har jag gjort rätt val att åka till norge över sommaren?? Kommer jag trivas och kommer jag ha kul? Vad kommer jag missa här hemma, och vad kommer jag tappa? Jag vet inte varför jag är så rädd för att åka bort, en sommar måste jag väll klara..(får vi hoppas) Idag är det 2 veckor kvar tills jag åker, och jag jobbade mitt sista pass idag. så jag har gott om tid att träffa mina vänner och lägga ner myckjet tid på körkortet!

Och bara det.. jag ska försöka ta mitt körkort inom 2 veckor.. Känns som jag tagit på mig lite för mycket här... Så just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen med någonting.. Förutom badet nu då!! Ha en trevlig kvälll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0