Kul kväll

Hejsan, igår var en jätte trevlig kväll! verkligen lyckad lagfest kan jag säga! Grappa var svingott som vanligt och för att sammanfatta förfesten så blev alla fulla!!! beer pong kan ha den effekten! Mitt lag var tyvärr inte det bästa men vi kämpade på bra! och på harran var det full hålligång med dans i typ 2 timmar i streck... så mår väll lite som jag förtjänar idag, hehe!

Igår så fick jag pris för årets spelare! Tack så jätte mycket, är väldigt glad men lika förvånad att jag fick det priset! Det betyder faktiskt mycket för mig för jag har aldrig fått nått riktigt sånt pris förut.. Mina tidigare typ "pris" har varit årets sko, där jag fick en toffel.. det priset fick jag för att jag tappat min sko på en match och fortsatt spelat med skon i handen! Så jag är oerhört glad för att jag för engångskull fått ett pris man kan vara stolt över!

Anton fick pris för årets lagkompis, Fia för Årets kämpe och Linda blev poängdrottning..

Ett minus igår var melodifestivalen, ursäkta men hur kunde hon vinna???? Jag gillar det inte, jag tror inte hon har sån stor chans i norge alltås! Märks att det bara är typ gammla kärringar som röstar för dom tycker om sånt! Jävla ballad liksom! Fet diss från mig

Jag lägger in lite bilder från festen ikväll, så kika in senare:)





Jag efterlyser förövrigt en kamera som försvann från min syster igår!! Någon som råkat fått med den hem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0