Inte ok

Hej allihoppa. Gissa vad jag gör, en sådär 20 över 7 en söndagmorgon? Jag sitter i bowlinghallen fastän jag börjar kl 8!! Varför gör jag det då?? Jo för att min jävla mobil ställde om tiden av sig själv inatt, och det trodde inte jag att den skulle göra så duktig som jag är ställde jag kl en timme tidigare en morsse för att jag inte orkade ställa om den igår...

Jag vet att jag hade samma problem då vi skulle ställa om till vintertid, men då visade det sig att min mobil inte ställde om sig själv, men nu har jag en annan mobil och jag trodde att den skulle vara samma lika, MEN NEJ

Så nu har jag inte bara förlorat 1 utan 2 timmar sömn inatt!! Åh herre

JÄVLA MOBIL JÄVLA MOBIL JÄVLA MOBIL JÄVLA MOBIL

Efter jobbet idag kommer iallafall Anton och hämtar mig så vi ska åka och kolla på innebandy i ellfolk.. sweet
Sen efter det blir det våfflor hemma, mm
SEN SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0