Ensam

Man blir alltid lika rädd när man tror att man är ensam hemma på morgnarna, som jag är varje morgon eftersom mamma och pappa börjar tidigt varje dag, men om det då är någon hemma!!

Som idag så ställde jag kl på 9 som vanligt, men satte på datorn och låg och kollade runt lite där, sne helt plötsligt öppnas min dörr! och jag som tror att jag är ensam hemma håller på att skita på mig, men idag var det bara pappa som undrade fall jag skulle gå upp snart, han var tydligen sjuk.... Lite förvarning kanske är vad jag behöver!:P

Jag ska snart kila iväg tiöll jobet, kör dubbelpass idag också så ja slutar inte först 10 halv 11, men då när ja kommer hem kan jag äntligen kolla på andra avenyn som haft uppehåll nu i 2 veckor pga OS, INTE OK!!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0