Det är över nu

Känner mig lite överdramatisk men det känns rätt tungt att jag ska åka imorgon, men samtidigt tycker jag såklart att det ska bli kul att åka, men det känns jobbigt att lämna det här, och dom människorna som man har så jävla kul med! Visst jag vet att jag kommer få kul där med men ni fattar grejjen!

Kvällen igår var iallafall grym och ett bra avslut på innan jag åker bort. Sånna fester som gör att det känns svårare för mig att åka, jag vill inte lämna det där, eller dom där. Dom jag har så jävla kul med, och dom jag festar med nästan varje helg, och nu kommer jag inte träffa dom på hela sommaren! Men kvällen igår då, ja jag kan låta bilderna tala för sig själva!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0