stopp mätt

Nu är jag så jävla mätt alltså, åt mat brownie OCH glass på det!! och min mage håller på att dö, men ändå ska jag och michaela kolla film snart och äta popcorn och dricka cola.. så jävla gotttis alltså! Idag har det vart fint väder här, men kallt bara solen som värmt. Imorgon är jag ledig och hoppas på att jag kan sola lite granna sen är det funk for forest festival här så kanske går till den på kvälllen, får se.. sen på MÅNDAG KOMMER MAMMA OCH PAPPA!!! längtar som fan faktiskt!


Bild från förra fredagen då vi hade sagt att vi skulle festa för 2 fredgar( inget dissco denna fredag pga festivalen) vilket vi gjorde!!

Kommentarer
Postat av: Bror din

Jasså är det bara mamma och pappa som kommer :P... då kanske jag och NEo ska stanna hemma då

2010-07-24 @ 10:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0