Lovely day

Idag har vart så jävla bra, jag mår så jävla bra.. bättre än vad jag förtjänar om man säger så, med tanke på hur jag var igår! hehe... Men solen får bort all bakfylla och jag har bara legat ute i solen hela dagen och läst och pratat och ätit och ja bara softat I SOLEN.. I GEIRANGER. Åhh vad bra allting känns nu, alla bekymmer är som bortblåsta i det här vädret. LOVE!! såklart saknar jag min familj där hemma väldigt mycket också mest av allt skulle jag vilja ha min syster ligga bredvid mig i gräset men det här får duga det med :)




Idag fyller iallafall Tobbe och en annan tjej, Maria år här GRATTIS PÅ DOM!! så vi ska ut och äta på olebunda (våran finare resturang) ikväll sen är det fest på union..hoppas vädret är lika underbart ikvälll med... XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0