Borta bra..

Borta bra men hemma bäst brukar man säga.. Men just nu känner jag inte ens att det är bra här!! Ett Ok skulle jag kunna slänga till med, Jobbet är det absolut inget fel på jag tycker det är jätte kul, verkligen! men helt ärligt snart orkar jag inte bo en dag till i det här huset.. Folk verkar inte veta hur man städar.. Eller jag begär inte att dom ska städa men iallafall plocka undan efter domsjälva, inte ens det kan endel göra.. det är så jävla sjukt, endel verkar tro att dom har deras morsa här som går och städar efter dom.. Men den morsan i det här fallet är jag! Idag blir ddet återigen jag som måste städa efter gårdagens fest även fast jag inte medverkade i den.. för jag ska baka idag och kan inte göra det i ett smutsikt kök..
Vädret är ju inte det bästa häller, varför är det så fint hemma just den sommaren jag åker bort? Det har inte vart en fin sommar på så jävla många år men just den sommaren jag åker till norge blir det en kanon sommar och vart är jag? Det finns även andra saker som gör att jag vill åka hem.. har fått ännu ett tungt besked hemmifrån..

Och nu får ni inte missförstå mig att jag vantrivs här och kommer ta första bästa flyg hem, men jag är bara så oerhört trött på att endel inte kan städa efter sig, hur gamla är dom liksom?? 12? ne men annars somdat så trivs jag jätte bra, jobbet är verkligen jätte roligt, Alla svenksar man stöter på som åkt runt lite i norge säger verkligen "är det bara svenkar dom jobbar i norge? Vart vi än har varit har det jobbat en svenk"

Borta OK, hemma bäst

Kommentarer
Postat av: josephine

Saknar våra fikastunder på waynes och jag saknar dig sanna! Hoppas det är bra med dig, utöver det dåliga humöret idag. PUSS på dig och jag tycker du är otroligt duktig som har åkt i väg på den här resan! :) / <3 pine

2010-07-11 @ 17:56:59
Postat av: Anonym

jag saknar dig massor sanna!<3

2010-07-17 @ 14:52:02
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0