ÅHH SÅ JÄVLA LOVE!!!

Filmen var så jävla bra. BÄST BÄST BÄST!! alltså åhh vad jag dog ett tag så världans goood liksom!! Jag bara längtar efter att läsa boken!!! Ville liksom inte läsa den för då försvinner spänningen lite fårn bin, hehe.. Det var en väldigt händelserik resa kan jag säga.. Michaela fick köttsår på bion, polisen blåljusade oss på vägen hem.. och resan som våran chef sa "det tar 4 timmar, ni tar det på 3" tog 5 timmar!! Hahha kul kväll har det vart iallafall men bion var lite speciall, ingen kiosk utanför så man kunde köpa popcorn, typ ingen lutning på golvet och typ värsta kyrkmålningarna i biosalen.. norrmänn är strange... Godnattt iallafall nu ska ja drömma om min man!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0