Torsk

Nu har jag haft fullt upp hela dagen, det blev en hel del att göra på jobbet så var i full fart hela tiden, sen direkt iväg på match.

Matchen gick sämst!!! Eller vi var ifs inte spelmässigt det klart dåliga laget, men vi kan så mycket bättre... Nej idag känndes det som att vi för det första stod på hälarna i mitten där dom var mycket hungrigare och kunde lätt ta bollen. Sen känndes det som att vi inte litade ett dugg på varandra då 3 spelare kollar boll SAMTIDIGT!? Då är det inte lätt att vinna en match. Och vi har så mycket målchanser som går precis utanför eller ovanför, vi har sån himla otur. Matchen slutade iallafall 6-4 till strängnäs, och jag sköt en tjej i ansiktet, det var inte med flit men hon fick nog ont, synd!

Och har fortfarande inte bestämt mig angående kvällen, just nu lutar det år en moffkväll men jag upptäckte att vi inte har så mycket gott hemma att moffa så isåfall måste jag gå en säng till ica, vilket är jobbigt! Mamma och pappa har åkt iväg för att käka ute och jag är här hemma utan mat.. stackars mig

ni får ha en trevlig kväll iallafall!
PUUUUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0