SKÖÖÖÖÖNT

Vi vann matchen mot trosa, den här gången också! och fyfan vad skönt det var. Jag skrev för några dagar sen om en match som urartade så folk böjade slåss och jag visste inte hur man kunde gå så långt... Nu förstår jag! Eller nej kanske inte, men den här matchen blev lite utav en hatmatch idag och många på våran bänk kom och satte sig och skrek av irritation mot dom, och domarn som inte blåste för det!

Deras "styrka" i laget var deras bentacklingar som dom körde med ÖVERALLT! Men dommaren tyckte väll att det är inte så farligt... Iriiterande det var vad det var, så därför var det så skönt att vinna den här matchen. Den slutade iallafall 6-2 till oss och vi gjorde en utomordentlig insats denna match med, vi spelade för varandra och var väldigt vassa framför mål.. Idag ville vi vinna och det syntes.. Det var även en väldigt rolig match för dom som satt bredvid idag, på många sett :)

Vi hade häller inte vår ordinarie målvakt som jag rosade så himmla mycket senaste matchen.. Men våran "2a målvakt" skötte sig lika bra i mål och fick även sheriffen idag (av mig). Hon räddade oss i många lägen!

Annars har jag väll inte så mycker mer att säga förutom att det är så himla fint väder ute!!!! Jag svettades i pannan idag när vi var ute och sprang, och det har jag verkligen inte gjort sen i typ oktober...?


Målvakts Ella och jag för några helger sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0