Sängdags

Ligger nu i sängen efter att ha jobbat... det har gått bra och hann även träffa madde mellan mina jobb pass idag vilket var bra för det var längesen <3

Imorgon så är det då match igen.. Och vi möter strängnäs och nu ska vi fan ta dom! tänker inte förlora igen mot stränkan.. Jag ska göra allt jag kan för att vinna!!! Som en vis handbollsspelare en gång sa.. Man måste tänka att man är bäst för att vara bra.. om man går omkring och tvekar på sig själv så går det sämre.. Och det kan jag faktiskt hålla med om. När jag tex kommer i mål läge så tänker jag alltid Ohhh shit nu måste jag göra mål, ånej jag gör ju aldrig mål och såvidare... jag tänker väldigt mycket dvs.. men om jag istället skulel tänka. Nu blir det mål!! skulle jag nog sätta några av mina skott iallafall! hehe

Men det jag vill säga är.. Om det nu finns nån från strängnäs som läser min blogg, eller någon annan som inte har nått bättre för sig en lördags kväll KOM TILL THOMASHALLEN OCH KOLLA NÄR VI SPÖAR SKITEN UR STRÄNKAN 18.15 lördag kväll!!!



ohh jaaa! jag är bääääst :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ellie haha. om du kommer ihåg henne! :P

2010-02-20 @ 14:23:41
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: nadin

Ledsen, det vart ingen spöa skiten ur stränkan inte! men kul att ni försökte :)

2010-02-20 @ 23:28:02
URL: http://nadyys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0