Innebandydag

Hej hopp, jag är fortfarande på riktigt bra humör från matchen igår. När jag slog upp tidningen imorse och läste om matchen så fick man samma glädje tillbaka :)

Nu har jag vart en svänf på tuna med mamma och handlade lite inför kvällen, bla en korthållare och en fickplunta, nödväntiga grejjer! Nu ska vi snart iväg på samling för yttligare en match sen hem och fixa sig för massa festligheter!

Innebandyfesten är något utav en tradition inom innebandyn i eskilstuna nu, det här blir tredje året vi har det, men jag var inte med första året eftersom jag bara var 17. Men det ska bli kul. Förra året var riktigt kul faktiskt, och jag hoppas det blir lika kul iår, vilket det lär bli med mitt härliga lag!
PUSS PÅ ER!!!


Såhär såg jag ut på innebandyfesten förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0