Godmorgon

Nu har jag precis vaknat men la mig med daton i knät som vanligt och kollade runt.. Varför gör jag det egentligen varje morgon? Som igår hade jag svårt att sova så jag tror jags tängde av datorn vid 1... Tror jag det har hänt så mycket under dom senaste 8 timmarna? jaja skitsamma inte de jag skulle skriva...

Jag kollade igenom min gamla bilddagbok (eftersom det inte fanns nått annat att kolla på) haha då hittade jag iallafall en bild på mig från waynes från typ augusti 2007! Alla som känner mig vet att jag är där typ jämt, mm latte<3.. haha a men iallafall jag var alltså även där då.. kanske inte liak ofta då..

Och i lördags när jag var där med emma satt vi och pratade om den gamla tapeten och att jag inte kom ihåg hur den såg ut, men nu gör jag det:)


Tror jag köpte typ samma sak i lördags med.. :P

A men just fan på tal om emma... kom på nu att jag drömde om henne inatt och om bowlinghallen.. a men jag drömmde att vi jobbade tillsammans och att hon dog.. utav nån anledning, sen så var det så mycket att göra på jobbet så hon vaknade till liv igen, för att jag behövde hjälp! jag och mina drömmar asså :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snacka om bullkinder du har på den här bilden. man vill bra klämma på dem;)

2010-02-24 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0