Alla hjärtans dag

Ingen som missat det va? Det är väll omöjligt så stor uppståndeöse det blivit runt den dagen.. Visst det är väll kul att kunna skämma bort sin partner lite extra en dag, mysa och bara vara glada att man har varandra... OM man har nån dvs!

Ok jag ska inte vara en bitterfitta och skriva värsta "jag hatar alla hjärtansdag" inlägget, men helt ärligt så är den här dagen fortfarande en helt vanlig dag för mig. Alla hjärtans dag är till för att affärerna ska tjäna pengar, thats it!

Slutpratat om det, idag är det match och jag är lite för trött än för att kunna ladda, men när ja kommer till hallen så blir de nog ändring på de. Idag möter vi Trosa igen. för nu har vi mött alla lag i serien och går tillbaka igen..

Så om ni är singlar som jag, och inte har nått bättre för er på alla hjärtans dag
kom till Ellfolk arenaoch kolla på Torshälla-Trosa kl 13.30


Och ni som nu har nån att tillbringa alla hjärtans dag med får ha en så jävla kul dag då....

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Alla hjärtans dag behöver man inte fira med någon man är tillsammans/gift/förlovad/whatever med. Du älskar väl dina vänner och din familj till exempel? Uppmärksamma dem, umgås med dem. Vänkärlek ska aldrig underskattas! :)

2010-02-14 @ 14:05:09
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0