ta inte med klamydia hem

Tja tja bloggen! Idag så jobbade jag min första arbetsdag! Och det gick helt ok, inte så mycket att göra dock för säsongen har inte dragit igång än, men de känns skönt att lära sig när det inte är hur många gäster som hällst! Det började med att vi fick fruksot på jobbet iallafall, mm god fruksit till och med! Sen hade vi nått möte med ett gäng från nån kyrka här.. som egentligen bara ville göra reklam för ungdomsmotagningen! Delade ut flyers med texten " ta inte med klamydia hem" haha! vad tror dom om oss säsongsarbetare!!

Sen jobbade jag halv 10-19 och vi hade typ 4 sällskap under den tiden.. de som känns lite jobbigt är att jag inte är en fisk människa och det här är en fisk och skaldjursresturang typ.. dålig matchning där kanske, men de går nog bra ändå i say! Nu på kvällen har jag äntligen fått ordning på minavöskor och kläder. Men nu ligger jag ensam i rummet då emma bestämt sig för att överge mig en natt!! Imorogn had ejag tänkt fixa med lift kort och skidor! hoppas på lite bättre väder..

Det var typ all for now, GODNATTTT =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0