sick

jag är sjuk, sjuk sjuk sjuk! och det är super jobbigt. För jag vill inte vara hemma från jobbet häller för vi jobbar ju bara varannan dag. Så jag mår skit här.. Idag har jag vart ledig och jag har verkligen vart slut hela dagen, legat och sovit i soffan, frysit och svettats, svettast och frysigt. Och ja jag tycker synd om mig. fast jag var på samma ställa som zlatan i söndags. Folk tyckte inte synd om mig bara för det men lyssna på det här, han var ute igr med och det var inte jag, så vad betyder det?? SYND OM MIG jag vill ha min mamma här som pysslar om mig, och jag vill bara vara hemma över jul och umgås och mysa med min underbara familj och släkt!! Jul om 2 dagar och jag har ingen jukstämmning alls, kanske lika bra det för då kanske det skulle kännas ännu jobbigare? det blir att fira jul med min egen lilla familj här hemma som tyvärr kommer sluta med hård supning skulle jag tro.. Om jag är frisk det vill säga. Jag saknar er där hemma ska ni veta.. Puss och kram från en liten sjukling...


Jag och emma muppar med camen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0