Och i vårt glada gäng

har vi zlatan här igen, åh vad roligt att Sanna är här

Ja, Zlatan var faktiskt ute här i sälen igår på Harrys. Med typ 1000 vakter runt sig hela tiden! Spelade inte han match i lördagskväll i typ Italien? jaja dessa kändisar.. Kul var det igår på harrys iallafall, broken door var där och spelade och det var mycket folk. Jag var rätt lugn efter fredagsen bravader men kul hade jag ändå. Blev en liten spontan utgång, jag jobbade 10-20 och gick hem och hade inga planer på att festa. Men när vi kom hem kun evi inte hålla oss så då åt jag lite mat, observera att jag faktiskt ÅT. har lärt mig att de är inge br atat gå ut på tom mage. Sen var vi i full gång i stugan.. Idag är jag ledig och ska ner till byn och typ köpa blommor.. fråga mig inte varför!! sen ska jag bara ta dte lugn.. Har börjat fått riktigt ont i halsen och hoppas det går över till imorgon, orkar inte vara sjuk  nu till jul och allt..

Vi hade föresten ägeren till alla sf biografer i sverige och åt hos oss igår, och även Anna book var inne.. :)


En annan del av Sälen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad dåligt du uppdaterar! Skärpning!

2010-12-22 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0