lugn lördag

Tjabbba, ät en krabba! förlåt men jag är verkligen helt inne på fisk och skaldjur nu, som sagt jobbar jag i en sn resturang och det är så himla mycket sånna grejer, idag rensade dom typ 100 ålar. och jag kan inte rå för det med jag tycker dom ser så äckliga ut, när dom ligger och tittar på en, det har jag alltid haft svårt med.. Men hör påd et här då.. vi har några jävla krabb ben i disken som är typ en halvmeter långa!! Jag visste inte ens att de fanns så stora krabbor men dom lever tydligen i norge. Jag skulle typ dö om jag mötte en sån??

Igår var vi ute och åt alla vi från jobbet tillsammans, det var väldigt trevligt faktiskt. Chefen och hans fru var med ute med dom satt inte med oss, men ändå så bjöd dom på våran mat, helt otippat. Dom är så härliga dom! Vi gick vidare till harrys sen och hade väldigt trevligt, sen ställde jag kl på 9 imorse efter en sådär knappt 5 timmar sömn och har jobbat hela dagen. Ikväll blir det en lugn kväll, måste ladda för personal kickoffen på högis imorgon! WOOOOP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0