jobb jobbb jobbb

Alltså nu denna vecka måste jag säga att jag jobbat mycket.. det är så sjukt mycket att göra till nyår. Alla dessa skaldjursbeställningar, plus att det är många folk uppe i sälen just nu så vi har många folk i resturnagen också.. men det är kul att ha mycke att göra på jobbet. och det är kul att jobba. dagarna går så mycket fortare då och de känns mycket roligare nu när man känner att man börjar komma in i det. Plus att det här är en lite finare resaurang än vad jag är van vid så kul att få stryka det från listan med:)

Nu ligger jag iallafall i sälen har precis stått och lagat korvstroganoff.. man får passa på att laga mat när man är pigg.. för på morgnarna känner jag mig verkligen som en zomie.. och min förklning vägrar ge sig.. snart vart sjuk i 2 veckor nu..  jaja man ska välll inte klaga.. finns folk som har det sämre!! imorgon kommer vi nog ha skapligt mycket på jobbet, preppa alla nyårsbeställningar.. och nyår är inte ens att tala om!! Men då stänger vi 6 iallafall så jag kan fira in det nya året med klackar och skumpa! så mycket mer har jag välll inte att säga nu.. Pussss och kram vi ses på stan!!


Jag på jobbet och jag och en väldigt ful bild som jag hittade på telefonen.. vad har jag för fel?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0